вівторок, 6 лютого 2018 р.

Фредрік Бакман «Брітт-Марі була тут»



Так, ну не могла стриматися, аби не прочитати у 2017-ому ще одну книгу мого вже улюбленого Фредріка Бакмана. І, як завжди, роман мене анітрохи не розчарував. Навпаки - я полюбила творчість письменника ще більше. Тепер і "Брітт-Марі була тут" стала однією з моїх улюблених книг, на другому місці після "Чоловік на ім'я Уве".

Із жіночкою, яка постійно на щось скаржиться і придирається до всіх сусідів, що "у нашому будинку так не робиться/так не прийнято/ми ж не варвари", ми знайомимося у книзі "Моя бабуся просить їй вибачити". Саме тому я й схотіла одразу після бабусі читати про Брітт-Марі, але поки дочекалася вільного екземпляру в бібліотеці, встигла прочитати ще й "Все, що мій маленький син має знати про світ"

Мені було дуже цікаво, які пригоди чекатимуть на Брітт-Марі, адже із "Бабусі..." ми дізнаємося, що вона кардинально змінить своє життя. А вже як саме - можна дізнатися із роману "Брітт-Марі була тут". Це надзвичайно жива, зворушлива та прониклива історія про жінку, яка більшу частину свого життя присвятила чоловікові та домогосподарству. Вона так звикла до прибирання, що під час поїздок із чоловіком навіть у готелях не могла від цього утриматися. І ось жінка, яка більшу частину свого життя майже не працювала, опиняється у Богом забутому районі міста, де час, здається, зупинився, а життя перестало вирувати. Що чекатиме там Брітт-Марі, якій нелегко налагодити контакт із оточуючими? Ооо, читайте - все дізнаєтеся! Ця книга вам точно сподобається! 

Мені тут сподобалося абсолютно все: у стиль автора я вже давно закохана, бо дуже ціную почуття гумору у книгах, позитивне ставлення автора до головної героїні (як і у всіх його книгах). Бакман створює героїв книг такими, що ми просто не можемо не симпатизувати їм. Та насамперед мені сподобалася щирість розповіді, а також людяність усієї історії. Хто б нас не оточував, де б ми не були та що не робили, за будь-яких умов важливо залишатися Людьми. У кожного з персонажів книги свої проблеми (і то не по-дитячому серйозні), проте всі вони - чудові, сильні духом, хоробрі серцем та добрі душею. А ще, звісно, Брітт-Марі і її чудодійне перетворення. Вона багато чого вчиться наново, але найголовніше - це відкрити СЕБЕ, насолоджуватися життям і зрозуміти, що вона - не частина чоловіка чи дому, а сама по собі безцінна окрема людина зі своїми бажаннями, амбіціями та уміннями. Борґ відкрив Брітт-Марі заново і показав їй, що вона може не лише прибирати, але й бути, наприклад,... тренером футбольної команди :) 


Вирок Сови: 5/5.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...