пʼятницю, 8 грудня 2017 р.

Террі Пратчетт «Колір магії»

Чи знаєте ви, якого кольору магія? Ні? Тоді ви точно завітали за адресою, тому що сьогодні я, Сова, розповім вам про свої враження від першої прочитаної мною книги Террі Пратчетта "Колір магії".

Взагалі цього року я познайомилася з багатьма чудовими авторами, твори яких вже стали улюбленими. Те саме стосується і Террі Пратчетта та його "Кольору магії", першої книги із серії про Дискосвіт.

Читаючи роман, я щиро дивувалася, як можна було вигадати такий цікавий, чудовий і магічний Дискосвіт! А дочитавши, я лишилася в неймовірному захваті, тим паче, що в руках я тримала прекрасне видання з чудовими ілюстраціями, які додавали ще більшого захвату до моїх і без того захоплених вражень.

Про що ж книга? На її сторінках ми зустрічаємо Ринсвінда - горе-чарівника, як я його називаю, якого вигнали з Невидимого університету. До нього ж, як магнітом, притягуються всі можливі та неможливі небезпеки, від яких він вже точно не в захваті. Чого не можна сказати про його новоспеченого друга Двоцвіта - туриста, який приїхав до чудового міста Анк-Морпорку, аби поглянути на справжніх героїв і не тільки. Тут потрібно відмітити, що Анк-Морпорк - не найбезпечніше місто в Дискосвіті, та для Двоцвіта і його живої скрині воно - саме те, що треба, коли хочеш відчути смак пригод. Яких? Ох, на цих двох чекає незбагненна кількість карколомних пригод. Різні зазіхателі на їхні душі, небезпеки та навіть смерть чигатимуть на них. Як же справляться вони з цим усім? Хочете довідатися - розгортайте сторінки магічної книги сера Террі Пратчетта та насолоджуйтеся. Бо, повірте, насолодитися є чим.

Я була зачарована різними справді оригінальними особливостями цього магічного світу! Багато моментів змушували мене сміятися чи усміхатися, ще більше моментів - задумуватися над тим, яку ж це треба мати уяву! І це - лише в хорошому сенсі.

Я неймовірно щаслива, що познайомилася із дивовижним Дискосвітом, що розміщується на чотирьох слонах, які у свою чергу стоять на черепасі А'Туїн. Пратчетту потрібно віддати належне, адже описати світ, якого не існує, в таких деталях не кожному під силу. Тож не дивно, що книги про Дискосвіт завоювали серця мільйонів читачів по всьому світу. Я дуже тішуся, що тепер Пратчетта перекладають і українською. Дуже цікаво було б оцінити якість вітчизняного перекладу, та оскільки такої честі мені не перепало, довелося насолоджуватися перекладом німецькою (як завжди, чудовим). А завдяки кольоровим ілюстраціям та білосніжним сторінкам, плюс пречудовий дизайн обкладинки, "Колір магії" став однією з улюблених фентезійних книг.

Ви ще не знайомі із "Кольором магії"? Що ж, тоді ми йдемо до вас ;)   Бігом у книгарню! Ви не пошкодуєте!

Вирок Сови: 5/5 зірочок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...