четвер, 28 вересня 2017 р.

Читацькі челенджі

Як усі ви знаєте, я не надто полюбляю челенджі, себто, виклики, загалом, не те, що читацькі, адже, на мою скромну думку, вони тим чи іншим чином обмежують нас у виборі книг. Хоча насправді це не так. Читацькі виклики часто мотивують читати більше. У цьому я переконалася, взявши участь у двох. Отож сьогодні я, Сова, розповім вам про челенджі, в яких беру і братиму участь.

Goodreads challenge 


Більшість книголюбів знайомі із сайтом goodreads, який мені страшенно подобається практичністю. На віртуальні книжкові полиці ви можете "поставити" книги, які хочете прочитати, книги, які ви вже прочитали (їх також можна оцінювати зірочками, як це роблю я у своїх відгуках), а також книгу/и, які ви читаєте саме зараз. Ваші друзі можуть слідкувати за вашим читацьким прогресом, а ви, відповідно, за їхнім. Ще тут можна додавати стільки віртуальних поличок, скільки заманеться, як-от улюблені книги, книги за жанрами тощо. Також на goodreads ви можете залишати свої відгуки про прочитане. 

Щодо goodreads challenge на сайті є можливість поставити собі кількість книг, які ви бажаєте прочитати за рік, і ця кількість залежить суто від вас і ні до час вас не зобов'язує. Наприклад, за свою ціль я поставила 50 книг за 2017 рік. Насправді я ніколи не рахувала, скільки книг встигаю прочитати за 365± днів, тому мені стало страшенно цікаво. Отож, goodreads challenge став моїм першим читацьким викликом. 


YakabooBingoAutumn




Українські книголюби, безперечно, знають і люблять сайт yakaboo.ua, де, по-перше можна придбати як "живі", так і електронні книги, а по-друге, читати різні цікаві статті на блозі сайту. Крім цих цікавинок, yakaboo проводить сезонні бінго-челенджі із завданнями, які потрібно виконувати. Той, хто виконає всі завдання "на відмінно", отримає подарунок :) 

Натрапивши на осінній бінго-челендж, я не втрималася і собі захотіла взяти участь. Отож, про те, що ж це за YakabooBingoAutumn, ви можете прочитати тут. Коротенько розповім про сенс челенджу, який ще називають Читацьке бінго. YakabooBingoAutumn триває, за логікою речей, три осінні місяці, протягом яких потрібно виконати 25 читацьких завдань. Наприклад, прочитати книгу обсягом більш, ніж 500 сторінок чи моторошну історію або новинку чи фентезійну книгу. Виконавши завдання, потрібно запостити відгук на прочитане разом із хештегом #YakabooBingoAutumn_1 (порядковий номер завдання) у соцмережі facebook чи instagram. А також по закінченню всіх завдань зробити підсумковий пост. Однозначною перевагою Читацького бінго є різноплановість книг, тож будьте певні, нудьгувати під час Читацького бінго вам точно не доведеться. До того ж ці завдання, а також завдання і з попередніх читацьких бінго можна робити "заднім числом". 

Я вирішила брати участь у цих двох челенджах саме тому, щоб:
1) відстежити, скільки книг за рік я встигаю прочитати;
2) урізноманітнити своє читання;
3) чудово розважитися :) 

Кого зацікавили челенджі, долучайтеся, пишіть відгуки. Давайте читати разом! :)

P. S.: книги, які я вже прочитала і які підходять до певних пунктів Читацького бінго YakabooBingoAutumn шукайте у моєму instagram

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...