понеділок, 3 липня 2017 р.

Емілі Локгарт: "Ми були брехунами"

"Жив собі колись король, у якого було три вродливі доньки."


"Короля" звали Гарріс, а його доньок - Керрі, Бесс та Пенні. І у доньок були діти. Багато дітей. Та найважливіші з них - це Міррен, Джонні та вона. А ще був Ґет, якого вона кохала. Її-не її Ґет. Міррен, Джонні, Ґет та Кейденс. І вони були Брехунами.


"Ми— Синклери. Жоден з нас не бідує.  Жоден не помиляється. Ми живемо, принаймні влітку, на власному острові поблизу берегів Массачусетсу. Можливо, це все, що вам потрібно про нас знати."

Можливо, а може й ні.

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про особливу книгу, яка мене вразила в саме серце, проникла в мою голову і розтрощила її, мов скляну кулю, гучним та потужним вибухом.

Як ви вже здогадуєтеся, мова піде про книгу "Ми були брехунами" Емілі Локгарт. Недарма, скажу я вам, цей роман став бестселлером The New York Times. "Ми були брехунами" - роман-саспенс, написаний для аудиторії young adults (молодь), з цього жанру я ніколи не читала жодної книги, тож це була перша, і я ні на мить не шкодую про час, який витратила на неї. Адже це було того варте! 

Синклери - стародавній американський рід, багатий не тільки на дорогоцінні речі, що нікому не потрібні, але й на дітей та онуків. Усі вони високі, біляві та стрункі. І у всіх - купа проблем, про які вони, звісно, ніколи не говорять вголос. 

"Ми— споконвічно багаті демократи. Наші посмішки широкі, підборіддя— квадратні, тенісні подачі— агресивні." - так про свою родину розповідає головна героїня книги - Кейді. Власне, щоби впоратися якось із усім, що відбувається в родині, Кейді складає казки за мотивами найвідоміших у світі казок, тільки за персонажів у них - члени родини Синклерів (ці казки підкорили моє серце!). На момент розповіді Кейді сімнадцять. Вона розповідає нам про п'ятнадцяте літо, коли на острові пошкодила собі голову і нічого не пам'ятає про події того літа. Сімнадцятого літа вона знову повертається на острів, щоб згадати, що ж тоді трапилося.

Книга мені дуже сподобалася! По-перше, я весь роман, майже до кінця ламала собі голову над тим, чому ж їх усі називають Брехуни? По-друге, я майже до кінця не могла второпати, що ж там трапилося. А кінець мене просто неймовірно вразив! Також дуже мені сподобалося оформлення книги. Карта на початку, щоб зрозуміти, що де на острові знаходилося, а також генеалогічне дерево виявилися дуже доречними! 

Насправді від книги я не очікувала зовсім нічого особливого. Та отримала дуже багато! Роман невеликий - 200 із чимось сторінок і читається дуже шкидко і легко (я прочитала його за два дні). Книгу я читала в українському перекладі, який мене, на щастя, не розчарував знову (хоча все одно були там деякі русизми. Особливо вразило мене слово "ізгої"). Сюжет захопливий, головна героїня цікава і дивна, перше кохання щире, Брехуни чудові, вся родина зі своїми приколами, і від того книгу читати ще цікавіше. Також дуже захопливо читати здогадки Кейді і самому про щось здогадуватися, та кінець тебе все одно приголомшить, бо ти нізащо не розгадаєш, чим усе закінчиться. 

Не вагаючись, ставлю 5/5 зірочок. 


1 коментар:

  1. Це напевне боляче... Коли твою голову розриває як скляну кулю... відгук чудовий. Мотивуєте почитати.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...