вівторок, 6 березня 2018 р.

Джон Ґрін & Co. «Най сніжить»



Книга трьох авторів бестселерів "Най сніжить" - це збірка із трьох історій, пов'язаних між собою. У кожному оповіданні головні герої інші, проте вони можуть бути другорядними героями в інших оповіданнях, що мені здалося цікавою задумкою. Саме тому я, Сова, вирішила купити та прочитати цю книгу від Морін Джонсон, Джона Ґріна та Лорен Міракл. Тож гайда до вражень від історій.

По-перше, це підліткова книга, а цей жанр я вважала занадто дитячим для себе, проте все ж таки взялася за "Най сніжить", адже хотілося снігу і свята перед різдвяно-новорічними святами (вибачайте за тавтологію). І мушу-таки визнати: книга мені загалом сподобалася.

"Най сніжить" - дуже атмосферна. Читаючи її, так і хочеться закутатися у теплий плед, сісти у м'яке крісло біля вікна, попивати гарячий шоколад та зрідка відволікатися на сніг, що пролітає за вікном. "Най сніжить" - це історії підлітків, які так чи інакше застрягають у снігових заметах у переддень Різдва: хто в дорозі потягом, хто - до кафе, а хто - вдома із розбитим серцем. Під час читання трьох історій я ностальгійно згадувала підлітковий вік та всю ту безтурботність, усі смішні пригоди та нісетнітниці, що траплялися і з головними героями історій.

Книга - чудовий спосіб відпочити, порелаксувати на вихідних чи у зимові свята. Загалом я задоволена і не шкодую про витрачений на читання час.

Раджу читати лише зимою (ну, або тоді, коли сніжить), аби досягнути бажаного результату - задоволення від книги ;)

Вирок Сови: 4/5

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...