пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Деніел Кіз «П'ята Саллі»


Уявіть, що у вашому тілі зібралася ціла компанія із п'яти осіб. Як з ними зжитися? Як ділити одне тіло між стількома людьми із різними характерами? Так, сьогодні я, Сова, розповім вам про книгу Деніела Кіза "П'ята Саллі".  

Потрібно сказати, що я давно цікавлюся різними психічними відхиленнями, тож розщеплення особистості мене неабияк заінтригувало. Саме тому рік тому я купила книгу Деніела Кіза "Таємнича історія Біллі Мілліґана", та поки що так і не встигла її прочитати. Як виявилося, це трапилося невипадково, адже у 2017 КСД видав раніший роман цього автора, також на тему множинної особистості - "П'ята Саллі". Тож розпочала я саме з нього. 

Роман мені неабияк сподобався та захопив з перших сторінок. Історія Саллі Портер - молодої розлученої жінки, в якої трапляються провали в пам'яті, справді мене вразила. Саллі так і жила б, мабуть, якби провали в пам'яті не ставали все частішими. Тому жінка вирішує звернутися до лікаря. Як виявилося, у ній живе ще чотири жінки з діаметрально протилежними характерами. Саллі страждає на розщеплення особистості. За лікування цієї хвороби береться психотерапевт. А от що з цього вийде, читайте у книзі.

"П'ята Саллі" читалася невимовно легко, незважаючи на серйозну тематику. Історія настільки динамічна та захоплююча, що я не могла дочекатися далі продовжувати читання. Дуже раджу! 

Звісно, оскільки ця історія вигадана, деякі ситуації у книзі здавалися нереальними, але це завадило тому, що книга мені дуже сподобалася. Це був другий прочитаний мною роман Деніела Кіза, і я впевнена, що й далі продовжуватиму знайомство із цим чудовим автором. 

Переклад українською мені сподобався, були незначні одруківки та деякі грубі русизми (наприклад, "відшльопати" чи "клоччасте волосся"), але їх було дуже мало, тож пробачаю. Найбільше мені сподобався переклад акценту бруклінського італійця. Це було щось із чимось. Найбільше мені не сподобався переклад лайливих слів брудними російськими матами. За це - жирнючий мінус перекладу. Та загалом мені все сподобалося.

Цитати із книги:

"Сповідальні раптом стали для неї схожими на телефонні будки, й вона уявила, як заходить в одну та робить міжнародний дзвінок Богові, що спитати Його, чому її розум так часто чує гудки, що зайнято, і чому так часто в неї вривається зв'язок. Та чи є телефони в раю? Саллі задумалась, яким би був телефонний код. І чи можна було б подзвонити Богові прямо або через оператора? Вона боялася, що її номер не внесений до телефонної книжки Бога."

"Поки ви тримаєтесь, є надія на зміну. Не кидайте свого життя на вітер. Немає значення, яким би складним воно не було, якими би похмурими не здавалися ваші справи, не здавайтесь."

"Чоловік, який щойно зіграв роль Господа, не мусить мотивувати бажання піти зі своїм творінням на вечерю".

"Ми створюємо собі провали в пам'яті через багато речей, Саллі. Пригнічуємо болісний досвід. Прикриваємо травми та сни, залишаючи прогалини у своїх спогадах. З роками деякі з них забуваються, як струпи на подряпинах, відходять назавжди. Інші ж просочуються, ніби рани, що стікають кров'ю. І те, і те болить, але ти вчишся давати собі раду."

"Я мушу проживати кожну хвилину кожного дня, бо хтось чи щось збирається вкрасти в мене час. Я завжди раніше замикала двері, щоб люди не могли вкрасти в мене гроші чи мої речі, та ніколи не усвідомлювала, що у мене завжди хтось крав години та дні мого життя. А більше часу я собі купити не можу. Не можу його зберегти чи покласти на відсотки, чи кудись інвестувати. Я можу тільки витрачати його по секунді."

Вирок Сови: 4,5/5.




4 коментарі:

  1. Так, я можу погодитися з тим, що деякі так звані заклиначі є шахрайством, тому що я став жертвою кілька тижнів тому, тому що я так прагнув повернути свого коханого чоловіка Шкурко, звідки я знаю, що деякі заклиначі є шахраями це коли ви починаєте спілкуватися з ними по електронній пошті або телефону Whatssap, і немає жодних доказів того, що ваша робота була виконана або показуючи вам фотографії поперечного розрізу їх храму під час процедури привороту, або ви просите розповісти заклинателя Ви, що робити вдома, любовна процедура правопису повинна бути практичною, вимовляючи молитви-заклинання також у вашому особистому вільному просторі вдома. Заклинатель Дрігбіновії реальний, тому що він розповість вам, як зробити приворот самостійно у вашому домі, вільному місці вночі, коли всі інші сплять у вашому домі, тоді Дрігбіновія дасть вам інструкцію, як зробити так, щоб молитва заклинала працювала. самостійно, не турбуючи і не вимагаючи більше грошей. Ось як відрізнити фальшивого заклинателя та справжнього справжнього працюючого заклинателя, який добре працює. Я виявляю це сам, і це працює для мене після того, як я вимовляю якусь молитву заклинання у своєму власному домі, Дрігбіновія розповідає мені все, що потрібно було зробити. Я уважно виконувала всі його вказівки і протягом наступних двох днів мені подзвонив мій колишній коханий Шкурко, він повернувся до мене того ж тижня, коли була зроблена молитва привороту. це дійсно так, я скористався цією можливістю, щоб порекомендувати канал заклинань Drigbinovia всім, хто шукає справжнього заклинателя, щоб терміново повернути колишнього партнера doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp його за номером +12162022709 дякую всім, що виділили час на читання та Бажаю всім удачі та щастя у ваших любовних стосунках/шлюбах. благослови вас бог.

    ВідповістиВидалити
  2. привіт, друже, мене звати Ізабелла Ітан, я і мій чоловік одружені вже 10 років, і ми прожили мир до одного вірного дня, він повернувся додому дуже розлючений, я намагався дізнатися, що відбувається, потім він підвищив голос я робила все, що могла, щоб заспокоїти його, але він був злий на мене без причини, і він сказав, що збирається розлучитися зі мною, я благав його розповісти мені, що відбувається, все, що він міг скажімо, він втомився від мене, що я маю жити в його будинку, що він більше не хоче мене в своєму житті, я плакала всю ніч, потім я хочу до будинку своїх друзів, щоб залишитися з нею, і я сказав їй, що трапилося, і вона познайомте мене з доктором Алабою, який допомагав іншим жінкам у такій же ситуації, і це виявилося хорошим результатом, по-перше, я ніколи в це не вірю, але я просто сказала, що мені потрібно спробувати, тому що я дійсно дуже люблю свого чоловіка, тому я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити, і я це зробив, і він надіслав потужну молитву, яку я мав сказати в середині півночі, коли він робив приворот. Через 48 годин мені зателефонував мій єдиний чоловік, сказавши, що йому шкода, що він хоче мене повернути, я була така щаслива, тому що доктор Алаба допоміг мені, і я дала собі обіцянку, що я збираюся дати це свідчення по всьому світу, щоб інші могли бачити та зв’язуватися з ним, якщо вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з ним через його адресу gmail dralaba3000@gmail.com або ви можете зв’язатися з ним через WhatsApp/viber за цим номером +1(425) 477-2744, він помічник, посланий Богом, щоб повернути втрачених коханців і принести вам радість

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт глядачам онлайн! Я тут, щоб поділитися своїм свідченням про те, як мені допомогли повернути дружину. Я був шахраєм, і моя дружина ловила мене кілька разів. Я намагався виправити себе, і щоразу обманював знову і знову. Здається, я не усвідомлював, що вона для мене значила, поки вона не залишила мене в спокої. Я почав шукати спосіб повернути її, але, здається, нічого не виходило ідеально, поки я не натрапив на статтю про доктора УЕЙЛА, який допоміг багатьом людям у всьому світі відновити стосунки. Я зв’язався з ним за номером у WhatsApp за номером +2347054019402, і він запевнив мене, що моя дружина повернеться до мене протягом кількох тижнів із його потужною магією, і я заплатив деяку суму євро за матеріали, необхідні для роботи. Дивно, але моя дружина повернулася додому через кілька тижнів, сказавши, що все ще любить мене, і я поклявся ніколи більше їй не зраджувати. Все завдяки DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 або drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Перш за все дякую доктору Айо за те, що він повернув мені коханого протягом 48 годин. Мені нема чого сказати, окрім як подякувати тобі та повідомити тобі, що я щаслива.. Мій коханий ставиться до мене краще, і тепер він проводить зі мною більшу частину свого часу, розповідаючи мені, як сильно він любить мене, ніж будь-коли раніше.. Якщо ти маєш будь-які проблеми з вашим коханцем зв’яжіться з Dr.Ayo електронною поштою: ( drayospell@gmail.com ) або WhatsApp +2347055691377 або viber, тому що він є рішенням будь-яких проблем у стосунках

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...