середу, 21 червня 2017 р.

Люко Дашвар: "Покров"

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про свої враження від книги "Покров". Насправді я така собі прихильниця творчості Люко Дашвар. Сюжети її книг завжди дуже незвичні і захоплюючі. Моє знайомство із творчістю Дашвар припадає ще на студентські роки в Україні. Достеменно сюжетів не пригадаю. Пам'ятаю лише свої емоції. Вразив мене роман "Село не люди", але особливо - "Молоко з кров'ю". Та сьогодні - про "Покров" (зауважте, що й тут фігурує слово "кров").

Я давним-давно не читала книг Люко Дашвар, аж тут натрапила  на сайті українського booktube на фб відгук на нову книгу і вирішила її прочитати.

У романі - дві сюжетні лінії. Перша - про Ярему Дороша і його сім'ї. Це складна та заплутана історія про прокляття роду аж до сьомого коліна, на котрому він і мав би закінчитися. А все - через зраду дружині, яка це прокляття на Дороша й накликала. 

Друга сюжетна лінія відбувається у наші дні, тобто на зламі 2013 і початку 2014 року в Києві. Як ви здогадуєтеся, ці дві лінії перетинаються. Головною героїнею сучасності є Мар'яна Озерова. У пошуках кохання дівчина починає роман зі своїм босом Хотинським, від якого і дізнається про пошуки нащадка Дороша. На цій справі можна заробити купу грошей, переконує бос. Хотинський переконує наївну, закохану Мар'яну зайнятися пошуками, обіцяючи їй солодке життя, і дівчина так захоплюється пошуками та історією Дороша, що втрачає роботу в рекламній агенції. Паралельно до цього розгортаються події на Майдані, якими головна героїня не дуже й переймається. На відміну від своєї найкращої подруги, медсестри Полі, яка весь вільний час проводить на Майдані. Так само, як і батько Мар'яни Валентин. До цього всього додається ще й історія Ади чи Аїди, матері дівчини, її нещасливого дитинства та й життя загалом. І всю свою злість і розчарування вона скидає на спини чоловіка та доньки. Чим далі, тим все гіршими стають відносини між членами родини. Аж поки ситуація доходить до апогею. 

Чим закінчаться пошуки нащадка Дороша? Через які випробування долі доведеться пройти і самій Мар'яні, і її сім'ї? І чи справді рід Дороша закінчиться на сьомому коліні? Про все це ви дізнаєтеся, прочитавши книгу.

Як завжди, у Люко Дашвар - цікавий та закручений сюжет із безліччю історій. Було напруження, тому читалося дуже швидко. Але мені не вистачило заплутаності. Я все-таки занадто скоро здогадалася, що буде в кінці. Не вистачило мені й тієї атмосферності, яка завжди була присутньою у прочитаних мною книгах. Та загалом - дуже цікаво і по-люкодашварівськи.

Вирок Сови: 4/5 зірочок.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...